Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето HELP

    Колеги колата ми е алфа 156 1.8 бензин газ.Проблема ми е следния карах си колата на бензин,3 4 дена някъде паркирам си пред нас и на сутринта мъча да запаля пак на бензин и не става прехвърлям на газ пали,отидох до бензиностанцията налях 10 литра бензин пробвам и пак не става.пребрах се до нас на газ,по късно вечерта излизам паля на бензин колата работи минах към 15 км и както си вървеше изгасна след което пак върви на газ.на другата сутрин паля колата на бензин не става тръгвам до софия на газ пребирам се в пловдив спирам пред нас прехвърлян на бензи колата работи и си върви на бензин.днес сутринта запали на бензин но работи в много ниски обороти и гасни на какво се дължи това дали е помпата или нещо по газовата,дайте съвет къде в пловдив е най удачно да я закарам да я погледнат мерси предварително

  • #2
    бензинова помпа е първото, което ми идва на акъл...

    Comment


    • #3
      По-първото е да идеш на диагностика...

      Comment


      • #4
        Най-вероятно е помпа но преди диагностика всичко си е само приказки с които пълним форума
        Ми ти как палиш на газ,не си ли с газинжекцион
        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
          Най-вероятно е помпа но преди диагностика всичко си е само приказки с които пълним форума
          Ми ти как палиш на газ,не си ли с газинжекцион
          да с газ инжекцион съм,но мога да паля и на гас,по принцип си паля на бензин и съм си е нагласил на 60 градуса да се прехвърля автоматично,днес ги гледах тея помпи те са по 400лв. но ще ида до боша утре да направя диагностика,дано да не е тая пома

          Comment


          • #6
            Измерете налягане в рейката при подаване на контакт и при палене. Както и при фулл тротъл. Ако държи 3 бара правите диагностика на сензорите. Ако всичко е наред се ориентирайте към дюзите.

            При мен дето нямам газ и не съм имал и само с хубав бензин уж я карам се бяха затлачили и дебита им беше много намален.

            Закарайте ги на стенд и измерете дебита. Ако имат намален дебит вадите им филтърчетата (всяка дюза има филтър). Пускате ги в ултразвукова вана да се чистят. И после слагате нови филтри.

            Ако ви се наложи да чистите дюзите потърсете първо филтърчета. В България аз не намерих! Ако не намерите изобщо не ги вадете!
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Аз се чудя защо сменяте на човека помпата на студено не пали на топло работи първото нещо което трябва да се провери е температурния датчик (може и да са два) дали отчитат правилно трябва просто да се измери съпротивлението на студено мисля че трябваше да е около 2000 ома.
              А и колега пробвай дали няма да запали с подаване на газ при палене на бензин може и да не държи обороти.
              А второто не да се почистят дюзите с ултразвук и да се проверят.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment

              Working...
              X